ARTIKEL PANAS!!!

Isnin, 29 April 2013

BUSUKNYA TEMBELANG PEREMPUAN NI!!!

Mintak maaflah... Ni bukan kawan yang cakap atau mereka cerita. Fakta ni diberitahu oleh bekas kakitangan parti keldai sendiri. Takkanlah bekas kakitangan nak buat fitnah kat bos atasan dia. Dah tu, kenyataan ni dibuat bukan dalam akhbar "belaan" UMNO seperti Utusan Meloya ataupun Berita Hairan, tetapi di dalam web pendokong Pakatan, Free Malaysia Today... Takkan orang pakatan tak nak percaya pulak?

Habis koyak-rabak kain Nurul Izzah diselak oleh si Fareez ni. Tak patut betul puteri reformasi kesayangan si anugerah Tuhan ni dikatakan tak layak digelar seorang pemimpin. Ini boleh mengundang kemarahan juak-juak totok pakatan haram ni...

Apa yang dikatakan oleh si Fareez ni, sebenarnya bukan rahsia lagi. Dah ramai yang tahu perangai tak semenggah si Nurul Izzah ni. Tanyalah pengundi di Lembah Pantai yang diwakilinya sepanjang 5 tahun yang lepas. Apa kebaikan dan pembangunan yang dibawa oleh budak tak cukup matang ni di sana? Hampir tak ada langsung!!! Nama saja jadi ahli parlimen, elaun MP ambik, tapi kerja tak nak buat.

Yang dia tahu, buat ceramah, ajak orang berdebat, lepas tu cari populariti dengan memperjuangkan kepentingan minoriti. Masalah dan kebajikan pengundi diabaikan hinggakan pengundi Lembah Pantai lebih mengenali Ketua UMNO Bahagian Lembah Pantai, Raja Nong Chik yang lebih senang dihubungi dari ahli parlimen mereka sendiri. 




Korang tengoklah video-video kat atas ni. Budak tak cukup matang ni bercakap ikut sedap mulut dia aje. Semua perkara termasuk hukum-hakam agama Islam digunakannya semata-mata ikut logik akal dan tidak berpandukan kepada pengetahuan mendalam. Itupun juak-juak totok pakatan ni tak mahu sedar betapa mereka diperbodohkan oleh budak tak cukup matang ni... Tak tahulah apa ilmu yang dipakai oleh perempuan ni...

Mungkin perangai si Nurul Izzah ni, adalah pembawakan keturunan dari bapak dia, yang memang diketahui juara bab putar-memutar ni. Betullah kata orang tua-tua dulu, ke mana tumpahnya kuah, kalau tak ke nasi... Kalau hal agama pun boleh diputar-belitnya, inikan lagi kebajikan pengundi... Kacang je tu, beb!!! Buat pengundi Lembah Pantai, gunakan kuasa anda pada 5 Mei ini, untuk menguburkan kerjaya politik Nurul Izzah bersama dengan kelentong-kelentong tak masuk akalnya itu. Jangan sampai pisang berbuah dua kali dan anda menyesal tak sudah untuk tempoh 5 tahun lagi. Pilihan di tangan anda...
   


2 ulasan:

  1. kahkahkah!lawak ko nie..
    anwar pun dulu bekas timbalan presiden umno...
    takkan la bekas kakitangan nak buat fitnah kat bos atasan dia sendiri....acane tu? :) :) :) XD
    x matang x matang pun rakyat dah pilih dia sekali lg di lembah pantai..
    video sekerat2 nmpk sgt nak putar belit ayat...
    yg ko bongok sgt x tau nie kenapa?
    kerajaan sndiri letak dlm PERLEMBAGAAN PERSEKUTUAN artikel 11 warganegara malaysia berumur 18 thn berhak mutlak memilih atau menukar agama sendiri selepas mencapai umur tersebut...
    kenapa salahkan izzah yg mengikut undang2 tersebut?undang2 tu sapa yg buat??
    kau nak suruh dia langgar undang2 akta kebebasan beragama ke??
    mamat tu x dilayan izzah la tu...nak ngorat x dpt...huahuahuahua! XD
    maaf la bhsa aku trlbh timur kalau nk dibndingkn ngan sebutan parti keldai ko tu~
    sapa yg spin skrg??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam

Sementara komen anda amat dialu-alukan, admin blog ini punya hak untuk tidak menyiarkan komen yang mengandungi perkataan yang tidak bersesuaian dengan budaya orang Timur. Terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...