ARTIKEL PANAS!!!

Selasa, 12 Julai 2011

KENAPALAH PAK LAH JADI LAGU NI?


Kawan tak tahu nak cakap apa pasal bekas PM yang sorang ni. Dia menafikan yang dia mengatur pertemuan Ambiga dengan YDP Agong minggu lepas. Dia juga kata, dia berjumpa dengan Ambiga  sebelum India Juara Murtad tu menghadap Tuanku YDP Agong bagi mengingatkan si bebal tu supaya mematuhi titah nasihat Tuanku supaya tidak berarak di jalanan.

Pak Lah ingat dia siapa sampai India Juara Murtad tu akan  dengar "nasihat" dia? Pada zaman Pak Lah jadi PM lah, Kotor ni mula bercambah hingga muncul Kotor 2007. Itu masa dia berkuasa, sikit haram pun penganjur Kotor tak takutkan dia. Ini lagi bila dia dah jadi PM pencen! Lagilah jauh panggang dari oven!!! Ternyatalah, Pak Lah dah kena tipu hidup-hidup dengan India Juara Murtad tu.

Pak Lah ni tak habis-habis ingat kelembutan budi-bicara dia boleh melunturkan hati India Juara Murtad dan konco-konconya tu yang sekeras batu tu. Sebab kelembutan Pak Lah, maka berlaku pelbagai perkara yang menyusahkan pentadbiran yang selepasnya. DS Najib macam dah tak ada kerja lain. Jenuh nak membaiki kesilapan yang dilakukan Pak Lah dulu. 

Semuanya kerana apa? Pak Lah nak tunjukkan dia terbuka dan adil serta memerintah secara berhemah. Dia bukakan peluang seluas-luasnya sehingga DAP dan cina sepet pengikutnya seolah-olah muncul sebagai satu kuasa politik baru di negara ini. Seolah-olah tanpa sokongan Cina sepet, sesiapapun tidak boleh menang pilihanraya, baik BN mahupun PR. 

Kepada Pak Lah, pergilah menikmati zaman pencen awak tu. Kerusi parlimen Kepala Batas tu, serahkanlah kepada orang baru dalam PRU13 nanti. Ni lah masanya Pak Lah nak bermesra dengan bini, anak dan cucu. Tak payah nak pening-pening lagi nak nasihatkan pihak yang bebal dan tak reti bahasa tu. Apa pun, terima kasih lah juga atas jasa baik Pak Lah dulu....               

6 ulasan:

  1. Tikus toksah laa nak baiki labuu..!!

    BalasPadam
  2. betul, die lepaskan anwar, pastu tinggalkan sisa2 yg menyusahkan untuk najib dan rakyat terpaksa berjuang, die da sedap ddk makan pencen kt umah,yg sakit PM kite skg...

    BalasPadam
  3. Tak payah bagi publisiti lagi pada Pak Lah ni.....negara ini haru biru sekarang ni di sebabkan kelemahan dia.....isolate him !

    BalasPadam
  4. ANTARA 6 GOLONGAN YG TIDAK AKN DIAMPUN ALLAH PADA BULAN SYAAHBAN ADALAH:

    1)BERKATA NISTA
    2)DERHAKA PD KEDUA ORG TUA
    3)ZINA
    4)MEMULAKAN PERSENGKETAAN
    5)MINUM ARAK
    6)SYIRIK..

    SEMUGA KALIAN DIBERI HIDAYAH..ANDAI CERITA DIATAS DIMANUPULASI..TANPA BUKTI NYATA..KALIAN BERDOSA.JGN BERCAKAP TTG PERJUANGAN JIKA AKAL DITAKLUKI EMOSI.JADILAH PEJUANG YG BIJAKSANA..BUKAN MEREKA CERITA..!

    BalasPadam
  5. Antara paklah dengan Anwar - tak banyak beza?! kaki betina

    BalasPadam
  6. Terima kasih kepada saudara tanpa nama 14:09 yang berpesan dengan kebenaran di atas. Artikel kawan ni bukan bertujuan untuk mengutuk Pak Lah tetapi untuk menyedarkan Pak Lah bahawa niat suci beliau telah dipermainkan oleh Ambiga Juara Murtad itu.

    Pak Lah sebagai seorang negarawan patut lebih berhati-hati dengan menyelidik latarbelakang dengan siapa dia akan berurusan terlebih dahulu. Ambiga ini telah banyak menimbulkan keresahan di kalangan rakyat dan umat Islam dan orang sebegini tidak sepatutnya dilayan.

    Kepada saudara kluangman pula, saya berpendapat keperibadian Pak Lah dan Anwar dalam hal "kaki betina" bezanya bak langit dan bumi. Pak Lah memilih jalan halal dengan beristeri semula selepas pemergian Allahyarhamah Datin Seri Endon. Anwar pula, tak payahlah diterangkan di sini sebab, Singapura dan Amerika pun tahu tembelang Anwar dalam hal ni... Wallahualam.

    BalasPadam

Sementara komen anda amat dialu-alukan, admin blog ini punya hak untuk tidak menyiarkan komen yang mengandungi perkataan yang tidak bersesuaian dengan budaya orang Timur. Terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...