ARTIKEL PANAS!!!

Ahad, 5 Jun 2011

ZAMBRY "LEMPANG" NIZAR?

Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr Zambry Abd Kadir memberikan tamparan yang membuatkan pipi bekas MB gila kuasa, Nizar Jamaluddin menyala merahnya!!!

Zambry ketika diminta mengulas kekalahan Nizar dalam perebutan kerusi Naib Presiden Pas oleh Utusan Malaysia, dengan selamba melahirkan rasa "terkejut" dan menyifatkan berita itu sebagai "tidak benar".


Zambry mengulas, mana mungkin orang yang paling popular dan paling hebat dalam Pas boleh tewas dalam pemilihan berkenaan. Ha ha ha....

Nizar mungkin orang paling popular dan hebat tetapi bukan dalam Pas, tapi di kalangan Cina sepet DAP. Apa taknya, macam-macam digulakannya pada bangsa sepet tu seperti beri tanah pajakan 999 tahun, sanggup jadi MB "Melayu buta" (ganti istilah Cina buta) yang jadi boneka dan pak turut DAP. Yang terbaru, dikhabarkan oleh Awang Selamat dalam ruangan Bisik-Bisik, Mingguan Malaysia hari ini, seseorang yang "menyerupai" Nizar, berjanji akan memberikan jawatan Panglima ketiga-tiga cabang angkatan tentera Malaysia kepada Cina sepet dan India demi keadilan.


Banyak cantik muka kau Nizar!!! Senang-senang saja nak bagi jawatan tertinggi tentera kepada bukan Melayu. Dahlah selama ni cuma beberapa kerat saja bukan Melayu ni yang sanggup berjuang mempertahankan tanahair, tiba-tiba dijanjikan pulak jawatan panglima!!! 

Inilah contoh manusia yang sanggup menjual apa saja termasuk maruah bangsanya sendiri bagi mendapatkan kuasa. Yang hairannya, orang macam ni boleh pulak dibenarkan duduk dalam sebuah parti Islam. 

Memang tepat sangatlah sindiran Zambry  tu. Manusia yang tak kenal diuntung macam ni memang patut dilempang sebegitu rupa. Lepas tu, buangkan dia dari negara tercinta ini sebagai pengajaran kepada manusia yang lupa asal-usul keturunannya (oppsss, dia ni ada keturunan Cina rupanya)....
     

3 ulasan:

  1. nizar ni keturunan melayu makan babi.
    babi bertanduk lembu sebagai ganti musang berbulu ayam.
    aku cincang hidup2 si nizar ni kalau terjadi perang saudara kat malaysia.


    capt razak

    BalasPadam
  2. Kekalahan Nizar dlm pemilihan PAS adalah balasan Allah kerana Nizar selama ini kuat memfitnah, membelakangkan Melayu, bongkak dan menipu. Sekarang rasa kan, bukan UMNO (yang dia selalu salahkan) yang menjatuhkan dia, tapi PAS sendiri yg tolak dia...suruh saja dia masuk DAP lepas ni..go to hell and rot there Nizar...

    Permaisuri

    BalasPadam
  3. Nizar babi dgn pas sama saja keturunan babi.

    Tambah Presiden hj Babi ngam la tu

    BalasPadam

Sementara komen anda amat dialu-alukan, admin blog ini punya hak untuk tidak menyiarkan komen yang mengandungi perkataan yang tidak bersesuaian dengan budaya orang Timur. Terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...