ARTIKEL PANAS!!!

Isnin, 18 Julai 2011

SURAT MELAYU DAP

Kawan tak berminat nak mengulas panjang. Anda baca, anda fikir dan anda boleh komen di ruangan yang komen yang tersedia di bawah.

                 

8 ulasan:

  1. sah gilo..
    sah di mata dia terbayang2 cam singapore ..

    nak tanya ko satu je.. DAP nak ISLAM tertegak ker di Bumi Malaysia nie?

    At least, PAS dan UMNO ada sedikit jalan ceritanya untuk membela ISLAM..

    BalasPadam
  2. Inilah apa yang dikatakan Melayu yang tak pernah kenal sejarah. Dia sanggup menyokong parti chauvinis Cina yang terang2 anti Islam dan anti Melayu itu.Apakah dia tak sedar bagaimana 13 Mei terjadi? Apakah dia mengalami apa yang dirasai oleh Melayu Pulau Pinang waktu ini sehingga dia sanggup menyanjung LGE begitu mulia sekali. Tak sedarkah dia LGE itu saorang manusia politikus bersifat seperti musang berbulu ayam? Dia berpura2 ikhlas dan berbaik2 dengan Melayu oleh sebab hendakan undi orang Mealyu. Tidak kah sedar dia tentang hakikat ini? Nauzubillah.....

    BalasPadam
  3. Punah generasi akan datang jika makin ramai Melayu yang sebegini.

    BalasPadam
  4. Lihatlah bagaimana Lim Guan Eng menghalau peniaga2 Melayu yg berniaga di tepi jalan, tetapi tidak mengusik peniaga2 Cina yg berniaga sampai di tengah jalanraya.
    Orang India pula dihalau dpd Kg Buah Pala!
    Macam ini orang2 Melayu dan India yg cerdik sedikit tidak akan mengundi DAP dan Pakatan Rakyat di PRU13 nanti,
    Tunggu dan lihat!

    BalasPadam
  5. Tajuk surat yg tertera..

    "DAP Bukan untuk orang CINA sahaja".


    Tajuk tu tak lengkap. Sepatut nya di tambah saperti berikot..

    "DAP BUKAN UNTUK ORANG CINA SAHAJA. TAPI UNTUK ORANG KELING PARIAH DAN MELAYU BANGSAT DAN BAHLOL JUGA"

    Outsider.

    BalasPadam
  6. ada sorang yg mcm bahlol Mat Awang tupun dh cukup. mohon pd Allah, jgnlah lg tambah bahlol2 mcm tu dlm masyarakat melayu Islam. 2 - 3 jenerasi lg melayu terpaksa berhutang untuk beli spender, percayalah...

    BalasPadam
  7. Mat Awang ni memang buta sejarah buta hati, agaknya nama je Melayu tapi ... aku tak reti dah nak bahasa kan apa jenis Melayu ni?

    BalasPadam
  8. betul ke Mat bin Awang tu wujud? setakat surat mcm tu, sesapa yg tahu bhs melayu pun boleh tulis la. silap2, yg tulis tu bkn Mat... apatah lg Melayu. biasa la... kalau x siar surat mcm ni, mcm mana dia nk tunjuk ada "melayu bodoh", kan? dah dorang mmg suka provoke... & menghrpkan korang terpedaya dgn provokasi ini. berhati2 je la ye. kita susah nk kenal musuh, tp musuh sentiasa mengenali "mangsa"nya.

    BalasPadam

Sementara komen anda amat dialu-alukan, admin blog ini punya hak untuk tidak menyiarkan komen yang mengandungi perkataan yang tidak bersesuaian dengan budaya orang Timur. Terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...