ARTIKEL PANAS!!!

Ahad, 7 April 2013

BUANG SAJA KERAKYATAN DIA NI!!!!

Padan muka!!! Tak ada perkataan lain yang lebih layak untuk Cina lakhanat ni. Baru dia tahu, negara ni ada undang-undang dan dia juga rakyat biasa yang tak diberi sebarang pengecualian dan keistimewaan.

Sumber : FMT 07/04/2013

Disebabkan kata-kata sumbang dia yang memperlekehkan insiden pencerobohan Lahad Datu, Cina lakhanat parti keldai ni dilarang dari memasuki Sabah. Kawan memang 500% bersetuju dan menyokong sekatan yang dikenakan kepada Cina lakhanat ni.

Tak kiralah arahan sekatan memasuki Sabah tu datangnya dari kerajaan negeri Sabah ke ataupun Putrajaya, kawan percaya hati rakyat yang terguris dek kerana kenyataan sumbang dia tu masih lagi berdarah dan parut luka akibat kenyataan biadap itu pasti mengambil masa yang lama untuk dipulihkan.

Kawan menyeru kepada semua pengundi yang cintakan negara, mari kita humbankan Cina lakhanat ini keluar dari Dewan Rakyat dalam PRU13 nanti. Manusia sebegini memang tak patut diberikan sebarang peluang lagi dan biar dia tahu rakyat Malaysia keseluruhannya bersatu menentang manusia tak berakhlak sepertinya....              

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sementara komen anda amat dialu-alukan, admin blog ini punya hak untuk tidak menyiarkan komen yang mengandungi perkataan yang tidak bersesuaian dengan budaya orang Timur. Terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...