ARTIKEL PANAS!!!

Isnin, 20 Jun 2011

BERSIH : AMBIGA LUDAH ANWAR...

Ha ha ha... Padan muka Anwar Ibrahim!!! Pengerusi Bersih, si Ambiga tu kata, Anwar TAK BERHAK mengarahkan untuk membatalkan perarakan Bersih jika pun kerajaan BN berjanji untuk mengadakan pilihanraya yang bersih dan adil.
 
Dalam erti kata lain, si Ambiga ni kata, kau siapa Anwar? Nak arahkan aku pulak! Tak sedar diri ke? Kau sendiri pun bukan bersih sangat, nak arahkan aku batalkan Bersih pulak!

Padan muka Anwar. Dia ingat dia dah power sangat hingga boleh "kontrol" semua orang. Rupa-rupanya, India yang menganjurkan forum murtad ni lagi kental dan handal dari Anwar. Tu baru sorang yang bersuara. Rasanya lepas ni, makin ramai yang akan bangun membentak Anwar.

Anwar jangan perasan la saham awak tu masih laku. Zaman kegemilangan awak dah lama berakhir. Sekutu-sekutu awak tu cuma nak ambil kesempatan atas masalah peribadi awak tu, untuk kepentingan politik mereka. Bukannya nak sangat pun jadikan awak tu Perdana Menteri. Dia orang pun agaknya dah naik muak dan mual melayan kerenah seks awak tu.

Tu lah padahnya buat baik dengan sebahagian Cina sepet dan India kicap yang tak sedar dek untung ni. Bila dia rasa dia dah kuat, kepala Anwar ni nak dipijaknya. Buat seluruh umat Melayu dan orang Islam, sedarlah realiti kehidupan yang amat pahit untuk ditelan ini. Bangsa lain hanya mengambil kesempatan atas kelemahan umat Melayu dan orang Islam. Jika itupun tak mahu diambil iktibar, bersedialah untuk menghadapi keruntuhan yang dah pun menampakkan tanda-tandanya seperti ikrar untuk menukar agama rasmi negara baru-baru ini....

     

1 ulasan:

  1. Padan dengan muka depa ... Baru sedar diri tak ada guna...........

    BalasPadam

Sementara komen anda amat dialu-alukan, admin blog ini punya hak untuk tidak menyiarkan komen yang mengandungi perkataan yang tidak bersesuaian dengan budaya orang Timur. Terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...