ARTIKEL PANAS!!!

Isnin, 20 Jun 2011

BUKU JINGGA TAK CUKUP, KELUAR BUKU HIJAU LA PULAK!!!

Naib Presiden Pas, Salahudin Ayub mengumumkan Pas akan mengeluarkan BUKU HIJAU yang mengandungi perincian negara kebajikan yang dicanangkan Presidennya, Hj Hadi Awang masa muktamar Pas yang baru lepas. 

Pelik! Dah ada buku jingga, nak keluar buku hijau pulak. Nanti tak lama lagi, keluarlah buku merah, buku biru, buku kuning, buku hitam selain dari buku lima yang memang dah lama ada pada penganut samseng Pas.

Keluarlah berapa banyak buku pun, taburlah sejuta janji pun, sejarah sudah membuktikan kemampuan Pakatan Rakyat menunaikan janji. Hampeh!!! Balik-balik pukul canang dakwa mereka yang terbaik tapi bila rakyat ada masalah, puak PR ni jadi cam kura-kura, sorok kepala dalam cengkerang dia.

Kalau kawan dapat salinan buku hijau tu nanti, tak ada masa kawan nak baca. Mintak tolong bakul sampah saja tolong bacakan untuk kawan....           

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sementara komen anda amat dialu-alukan, admin blog ini punya hak untuk tidak menyiarkan komen yang mengandungi perkataan yang tidak bersesuaian dengan budaya orang Timur. Terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...