ARTIKEL PANAS!!!

Khamis, 19 Mei 2011

SALAHUDIN AYUB MEMENG TERER!!!

Kawan dah tak tahan lagi ni... isi perut kawan dah nak terburai keluar, dek terlampau banyak ketawa. Manakan tidak, bacalah kenyataan si Salahudin Ayub kat bawah ni :   



Katanya, RoS (Pendaftar Pertubuhan) jangan "double standard" pasal nak mengharamkan sekutu baik Salahudin & Pas, PKR. Apa punya kenyataan la yang si Salahudin ni bagi.


Kawan nak tanya sikit, masa UMNO diharamkan mahkamah, ada ke mana-mana juak Pas beri kenyataan kata mahkamah "double standard"? Jawapannya tak ada!!! 

Yang buat kawan paling gelak besar, si Salahudin ni macam tak faham makna istilah "double standard" ni. Yang kawan dan ramai orang lain faham, maksud double standard ialah, kalau dua orang buat kesalahan yang menyalahi sesuatu peraturan, satu dihukum dan satu lagi terlepas.

Dalam kes ni, Umno dahpun pernah diharamkan. Sekarang PKR pulak nak diharamkan. Ia akan jadi "double standard" kalau PKR tak diharamkan kerana menyalahi perlembagaan parti yang dibuat oleh mereka sendiri. Umno dulupun diharamkan kerana ada "ahli haram" yang mengundi dalam persidangan pemilihan jawatankuasa dan perwakilan.

Nampak benar si Salahudin ni lemah pemahaman istilah Bahasa Inggeris ni. Lain kali, kalau tak faham BI, cakap aje la Bahasa Malaysia, kan senang nak faham.... Tolong, kawan tak boleh berhenti gelak ni....       

1 ulasan:

  1. begitulah bagi pas/pkr/dap apabila hukuman terjatuh ke atas kepada depa maknaya ada double standard dalam kerja jabatan kerajaan. dah nak buat macam mana mind set / sex mereka dah macam tu.

    BalasPadam

Sementara komen anda amat dialu-alukan, admin blog ini punya hak untuk tidak menyiarkan komen yang mengandungi perkataan yang tidak bersesuaian dengan budaya orang Timur. Terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...