ARTIKEL PANAS!!!

Sabtu, 2 Mac 2013

HUMBANKAN CINA LAKHANAT NI KE LAHAD DATU!!!

Kawan selama mengendalikan blog ini, sedaya mungkin cuba mengawal diri dari menggunakan bahasa kesat dan kasar yang berlawanan dengan adab-susila orang Melayu dan orang Timur. Namun, kawan dah hilang sabar dengan Cina dajal PKR kesayangan si anugerah Tuhan ni. Perangai pun dah jadi macam khinzir yang menjadi menu kegemaran kaum sepet dia tu.
Korang tengok la video kat atas ni. Di kala pihak berkuasa sibuk menangani krisis Lahad Datu (sebelum pertempuran semalam), Cina lakhanat ni boleh buat sidang akhbar mempermainkan peranan pihak berkuasa dalam menangani ancaman puak bersenjata yang mengakui dari keturunan Sultan Sulu itu. Dah tu, bagi sidang akhbar dalam keadaan tersengih dan senyum simpul, seolah-olah memperli pihak berkuasa dan kerajaan Malaysia ni "bodoh" dan "lembab" dalam menyelesaikan krisis di Kg Tanduo itu.

Bagi kawan, kenyataan yang diberikan oleh Cina lakhanat ni cuma menyerlahkan kebebalan dia sendiri. Antara contoh kebebalannya bila dia mempersoalkan kenapa Jabatan Imigresen tak pergi "check" kerakyatan penceroboh tu dan mengambil tindakan mengusir mereka. Dia membandingkan tindakan Jabatan Imigresen yang begitu cepat bertindak mengusir senator penyokong LGBT dari Australia, Nick Xenophon di lapangan terbang lagi. Camne tak bebal namanya, pertama, Jabatan Imigresen memang ada kaunter di setiap lapangan terbang untuk menapis kemasukan pelawat ke dalam negara. Kat Kg Tanduo tu, mana ada kaunter Imigresen?

Dah tu, nak suruh kakitangan Imigresen pergi jumpa penceroboh bersenjata tu? Tak ke itu namanya menyerahkan leher untuk dipenggal? Kalau kakitangan Imigresen ikut saranan Cina lakhanat ni, kena tahan sebagai tebusan pulak, bagaimana? Nak menambahkan korban lagi? 

Kemudian, kata pulak isu Lahad Datu ini adalah usaha kerajaan untuk mengalih pandangan (diversion) dari isu RCI pendatang di Sabah. Sekarang, dah ada 2 orang korban dari komando polis Malaysia, masih nak kata "diversion" lagi? Kenapa pulak tak sentuh pendedahan dari Manila bahawa ada pemimpin Sabah yang pro kepada bapak penipu anugerah Tuhan tu, pergi berjumpa dengan Sultan Sulu sebelum krisis Lahad Datu ni muncul, tanpa diketahui agendanya? Tak cukup lagi kantoi kerana buat gambar photoshop kononnya Datuk Seri Najib minum dengan Altantuya di sebuah cafe di Paris, nak cuba menipu lagi kali ni?

Cina lakhanat celaka ni sukalah kalau kerajaan tak ambil pendekatan diplomasi dan terus saja menyerang penceroboh tu. Ini kerana, akan berlaku pertempuran dan akan menuntut korban dari kedua-dua belah pihak yang mana hampir semuanya adalah orang Islam. Diorang akan bertepuk tangan jika itu yang terjadi, namun akan tetap membelasah kerajaan kerana kononnya kawalan sempadan perairan negara longgar dan mudah bocor. Kalau Amerika yang punya kelengkapan ketenteraan paling canggih juga tidak terdaya untuk menangani kes kemasukan pendatang tanpa izin, kemasukan penjenayah antarabangsa dan sindiket dadah dan segala jenis penyamun dan penyangak, apalagi Malaysia yang kerdil dan punya kemampuan ketenteraan yang terhad? Pantai Sabah yang begitu panjang dan luas itu mustahil dapat dikawal di semua tempat di sepanjang masa. Itupun tak reti fikir... Patutlah bebalnya menjadi-jadi!!!     

Kerana itu, kawan nak mintak kerajaan tangkap Cina lakhanat Tian Chua ni bersama sekali dengan si Tony Pua celaka yang berura-ura nak kurangkan kakitangan awam bila berkuasa di Putrajaya nanti dan juga si Nurul Izzah yang sibuk pukul canang di luarnegara kononnya kapal selam Scorpene tidak boleh menyelam, kemudian hantarkan ke Kg Tanduo, berikan "three stooges" ni senjata, dan letakkan diorang ni di barisan depan pasukan keselamatan di sana. Tengok malaun tiga ekor ni berani ke tak? Inilah masanya untuk diorang buktikan kesetiaan mereka kepada negara Malaysia ni!!! 

Jawapannya, diorang terutamanya dua ekor Cina lakhanat tu, takkan nak singsing lengan dan berjuang bersama pasukan keselamatan yang rata-rata majoritinya terdiri dari kaum Melayu, Bumiputera Sabah dan Sarawak serta masyarakat Orang Asli. Ini kerana, kaum Cina sepet ni lebih mementingkan dua perkara, wang dan kuasa. Perihal keselamatan negara, itu orang Melayu punya kerja. Cina lebih sanggup mati bergaduh dengan samseng dari menyertai pasukan keselamatan.
Maka benarlah apa yang dikatakan oleh Ustaz Mohd Kazim dalam video di atas. Kita orang Melayu cuma dianggap sebagai hamba oleh kaum Cina, terutamanya yang menyokong DAP dan PR. Itupun, masih ramai orang Melayu yang sanggup bukan saja berkawan dengan Cina lakhanat yang sebegini, malahan merelakan Cina berbuat sesuka hati sehinggakan kalimah Allah pun sanggup digadaikan untuk digunakan dalam Bible Bahasa Melayu, yang sudah pastinya digunakan untuk menyesatkan orang Melayu/Islam. Dan kerana video ini jugalah, Ustaz Mohd Kazim digelar sebagai ulama gila oleh seorang wartawan Melayu yang artikelnya dimuatkan di laman web Malaysia Today pada 28/05/2011. Rujuk artikel  "EKSKLUSIF!!! USTAZ KAZIM DIGELAR ULAMA GILA".

Malangnya, ISA dahpun dimansuhkan. Kalau kawan la jadi Menteri KDN dan ISA masih berkuatkuasa, orang seperti Tian Chua ni akan kawan letakkan di Kem Kamunting sampai dia tak sanggup lagi nak melihat dunia. Beranikah Hishamuddin untuk ambil tindakan ke atas Tian Chua? Hhhhmmmmmm...............           

                                  

Tiada ulasan:

Catat Komen

Sementara komen anda amat dialu-alukan, admin blog ini punya hak untuk tidak menyiarkan komen yang mengandungi perkataan yang tidak bersesuaian dengan budaya orang Timur. Terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...