ARTIKEL PANAS!!!

Isnin, 20 Jun 2011

GEMPAR!!! ADA ORANG SURUH INDIA @ CINA BUNUH IBRAHIM ALI!!!


Sorang pembaca artikel Malaysian Insider ni (klik sini), berharap supaya ada bangsa lain (India atau Cina) bunuh Ibrahim Ali sepertimana yang terjadi kepada Allahyarhamah Datuk Sosilawati.

Ini betul-betul dah melampau!!! Agaknya malaun sekor ni suka kalau semua pemimpin dan ahli perniagaan Melayu yang berjaya dibunuh India atau Cina.

Lepas tu, tinggalkan pemimpin Melayu yang tunduk membabi-buta dengar cakap India dan Cina! Kemudian, serahkan habis semua milik Melayu kepada India dan Cina. Lepas tu, malaun sekor ni dengan geng-geng dia tepuk tangan suka hati pasal Malaysia dah jadi negara bebas dan adil.

Harap pihak berkuasa ambil tindakan pada malaun sekor yang tak sedar dek untung ni. Orang macam ni, harus dibuang negeri aje!!!!           

3 ulasan:

  1. jamilkucing tu gay. dah banyak budak2 laki dia dok taram. perangai lebih drp kapiaq yahudi mabok

    BalasPadam
  2. Best la ayat UP4U2C.."pemimpin Melayu yang tunduk membabi-buta dengar cakap India dan Cina! Kemudian, serahkan habis semua milik Melayu kepada India dan Cina", agaknya sapa la pemimpin tu dan dibawah pimpinan PM mana lah agaknya hak melayu banyak hilang !

    BalasPadam
  3. ANAK BUKIT HIJAU20 Jun, 2011 09:54

    Salam UP4U2C.

    Seorang teman baru minta aku sampaikan:
    a. Inilah akibatnya bila pihak berkuasa "nampak" terlalu memberi muka - sampai ada yang berani mengugut/meminta untuk membunh seseorang.
    b. Awat hangpa saja boleh buat, kami tak boleh.
    c. Jangan cari fasal.
    d. Harap sungguh2 pihak berkenaan dapat menangani gejala ini sebelum ia bertambah parah.

    HIDUP MELAYU.

    BalasPadam

Sementara komen anda amat dialu-alukan, admin blog ini punya hak untuk tidak menyiarkan komen yang mengandungi perkataan yang tidak bersesuaian dengan budaya orang Timur. Terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...