ARTIKEL PANAS!!!

Jumaat, 1 Julai 2011

AMBIGA BEBAL SURUH SPR KEKAL BERKECUALI

Juara Murtad Ambiga suruh SPR berhenti menuduh Bersih 2 hanya memperjuangkan agenda pembangkang jika mahu terus dilihat sebagai badan berkecuali.


Inilah kenyataan yang paling bebal dikeluarkan oleh lawyer India Juara Murtad ni. Akhirnya, dia mengaku jugak yang SPR tu sebenarnya adalah badan berkecuali. Kalau begitu, apa perlunya lagi meneruskan Bersih 2? Selama ini pun SPR memang berkecuali apa? Pas dah memerintah Kelantan 21 tahun, PR menang di 4 buah negeri lain dan hampir sapu bersih kerusi Parlimen di Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur dalam PRU12 2008 dan ada ramai calon bebas yang menang dalam pilihanraya mengalahkan calon BN dan PR. Bukankah itu semua bukti SPR memang berkecuali?

Apa pula salahnya kalau SPR menuduh Bersih 2 sebagai agenda pembangkang? Dah lupakah India Juara Murtad ni yang dia dan gerombolan PR dah menjahanamkan reputasi SPR hingga ke tahap paling hina? Dicanangkan pulak keburukan SPR hingga ke tahap antarabangsa hingga dikatakan sistem pilihanraya Malaysia sama taraf dengan sistem pilihanraya kuno di negara-negara mundur. Oooo, kalau kau belasah SPR kira halal, kalau SPR cuit kau sikit, terus kata haram dan tak berkecuali. Tak kah itu semua ajaran Pas, PKR dan DAP yang mereka langsung tak boleh dikritik? Tu pun tak nak mengaku lagi yang Bersih 2 tu agenda pembangkang?

Kalau semalam Ketua Menteri Melaka, Datuk Seri Ali Rustam mencadangkan supaya darjah kebesaran yang dikurniakan kepada Anwar Ibrahim oleh semua negeri ditarik semula, hari ini kawan nak mencadangkan si Ambiga dan juak-juak Bersih 2 pun diambil tindakan sama dan seterusnya, lucutkan kewarganegaraan lahabau hawau macam ni dan usir keluar dari negara ni dan terus senaraihitamkan diorang ni dari masuk semula ke Malaysia. Cuma itu saja hukuman yang sesuai bagi pengkhianat negara seperti si India Juara Murtad ni dan konco-konconya. Siapa sokong saranan kawan ni????                      

Tiada ulasan:

Catat Komen

Sementara komen anda amat dialu-alukan, admin blog ini punya hak untuk tidak menyiarkan komen yang mengandungi perkataan yang tidak bersesuaian dengan budaya orang Timur. Terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...