ARTIKEL PANAS!!!

Sabtu, 9 Julai 2011

POLIS MALAYSIA ZALIM TERHADAP TAHANAN KOTOR 2?

Dalam insiden Kotor 2 hari ni, juak-juak penganut Kotor 2 pasti menyumpah-seranah polis kerana memandikan mereka dengan air asid dan membuat mereka menangis bila terkena asap "sedih". Dah tu, ramai pulak yang ditangkap. Setakat jam 6.40 petang tadi, 1,667 orang bakal jadi banduan jika disabitkan bersalah ketika dihadapkan ke mahkamah nanti. 

Zalim betul polis Malaysia ni ya! Kita tengok apakah nasib tahanan Kotor 2 hari ni. Adakah mereka dilayan lebih buruk dari tahanan Kem Guantanamo Amerika?

Tahanan Kotor 2 diambil keterangan.
Eh, diberi rawatan kesihatan pulak?
Alamak, makan style buffet la!!!
Diorang yang lari dari kena tangkap tu, memang la bodoh....
Disediakan tempat solat lagi.... 
Pendek kata, memang zalim Polis Malaysia ni. Tak ada negara lain di dunia ni yang polisnya lebih zalim dari Polis Malaysia. 

Anda lihatlah sendiri bagaimana PDRM dan kerajaan melayan lahabau malaun hawau yang dah menyusahkan kehidupan ratusan ribu atau jutaan warga kota. Kalau penganut Kotor 2 yang diimamkan oleh perempuan Juara Murtad tu masih lagi nak tutup pintu hati mereka kepada kebenaran, terserahlah....

Sumber gambar : laman Facebook "Rakyat Bersama PDRM" (klik sini untuk melihat album berkenaan).

3 ulasan:

  1. Lepas di bebaskan hantar pula balik kampung naik trak polis

    BalasPadam
  2. Kalau aku.... malu aku nak jamah makanan tu......
    Ni muka tak malu..... dah buat kacau....makan pulak hidangan orang......, pelik sungguh.... Namun Syabas kerajaan Malaysia/PDRM..... layanan yang baik di atas merupakan tamparan maha panas kepada maruah org org yang bongok itu

    BalasPadam

Sementara komen anda amat dialu-alukan, admin blog ini punya hak untuk tidak menyiarkan komen yang mengandungi perkataan yang tidak bersesuaian dengan budaya orang Timur. Terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...