ARTIKEL PANAS!!!

Rabu, 25 Mei 2011

AZIZ BARI MULUT TAKDE INSURANS

Profesor undang-undang penyokong tegar Pas ni memang betul-betul tak sayang mulut! Ada ke patut dia kata Pas jangan asyik nak syok sendiri aje. Aziz macam geram semacam saja bila dia kata Pas asyik mengira berapa ramai nak letakkan lebai dalam saf kepemimpinan Pas. Aziz macam tak berapa gembira Pas lembab melaksanakan transformasi dalam parti berkenaan.

Aziz ni macam la tak tau perangai ahli Pas. Mana boleh kutuk yang bukan-bukan pada diorang. Kalau nak cakap tentang Pas, kena cakap yang molek-molek, yang sedap-sedap didengar saja. Orang Pas ni kan bakal penghuni syurga. Penghuni syurga mana ada buat salah.

Aziz kena sedia hadapi risiko mulutnya digam oleh pak-pak lebai Pas yang tengah hangin tu... Kata orang tua-tua, "kerana mulut, badan binasa"...    

Tiada ulasan:

Catat Komen

Sementara komen anda amat dialu-alukan, admin blog ini punya hak untuk tidak menyiarkan komen yang mengandungi perkataan yang tidak bersesuaian dengan budaya orang Timur. Terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...