ARTIKEL PANAS!!!

Selasa, 24 Mei 2011

DAP TELUR KECUT!!!

Lim Guan Eng mengumumkan yang DAP tidak akan membubarkan DUN di negeri yang diperintahnya jika kerajaan pusat memanggil pilihanraya umum dalam tahun ini.


Sekali lagi, DAP mendedahkan tembelangnya sebagai sebuah parti raja hipokrasi. Dalam ceramah politik di seluruh negara, pukul canang kononnya dah bersedia menghadapi PRU13 dan yakin dengan sokongan rakyat (baca : pengundi Cina) kepada gagasan PR. 

Rupa-rupanya, di negeri yang diperintahnya sendiri, DAP tak yakin untuk kembali berkuasa jika pilihanraya diadakan semula. 

Ataupun, belum puas lagi merompak dan menyamun kekayaan negeri untuk dibahagikan kepada kroni dan pengundi Cina? Sampaikan projek untuk kontraktor kelas F Bumiputera pun habis disapunya juga?

Kalau takde telur tu, mengaku sajalah... Jangan nak berselindung dengan pelbagai alasan...

1 ulasan:

  1. kenapa takot ker tu?cakap rakyat menyokong pakatan dengan kuatnya jd kena nak tak nak pulak buat PRU awal,ke lum bersedia lagi nak tinggal kerusi KM sbb sedap sgt berkuasa tindak rakyat terutama bumiputra

    BalasPadam

Sementara komen anda amat dialu-alukan, admin blog ini punya hak untuk tidak menyiarkan komen yang mengandungi perkataan yang tidak bersesuaian dengan budaya orang Timur. Terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...