ARTIKEL PANAS!!!

Rabu, 6 Julai 2011

AMBIGA MINTAK SURUHANJAYA DIRAJA PULAK...

Sebagaimana yang kawan ulas semalam dalam artikel bertajuk "Langkah makan diri DS Najib" (klik sini), India Juara Murtad ni dah mula bersuara mintak PM membebaskan semua tahanan Bersih 2. Tak cukup dengan itu, dia mintak pulak PM menubuhkan satu suruhanjaya diraja bagi meneliti amalan-amalan pilihanraya di negara ini.

Seperti yang kawan sentuh semalam, Ambiga Juara Murtad ni menjadikan persetujuan PM semalam untuk membenarkan Bersih 2 membuat perhimpunan di stadium sebagai satu kemenangan bagi pihaknya dan menjadikan ia sebagai pistol untuk menembak PM dengan membuat pelbagai permintaan tambahan.

Sekali lagi kawan tegaskan, kawan memang sama sekali tidak bersetuju dengan keputusan PM membenarkan perhimpunan di stadium itu. Lihatlah kini, India Juara Murtad ni semakin berani memijak kepala PM dengan meminta RCI pulak. Esok lusa, entah apa lagi permintaan dia kepada PM. Dan kawan tak faham, apa istimewanya India Juara Murtad ni sehinggakan mendapat layanan istimewa dari PM.

Jika PM berpegang kepada keputusan asal KDN & ROS yang mengharamkan terus Bersih 2 dan titah Baginda YDP Agong supaya menyelesaikan masalah di meja rundingan, kawan rasa, India Juara Murtad ni mesti dah senyap agaknya. Ni tidak, perkara sebaliknya yang terjadi bila makin becok mulut India Juara Murtad sekor ni mintak dilayan mengalahkan dia orang yang paling berkuasa di negara ini.

Apapun, PM nyata dah tersilap langkah memberi muka kepada penjilat Bersih 2 ni. Kawan percaya, akan ada lagi pelbagai permintaan susulan selepas ini. Dan kawan berpegang kepada prinsip, lebih ramai rakyat yang tak ingin Bersih 2 ini diadakan dalam apa bentuk sekalipun. Nyata, rakyat majoriti terpaksa menanggung perasaan yang membara melihat Juara Murtad sekor ni semakin "berkuasa"....                    

2 ulasan:

  1. Nampaknya Dolah Bedawi memanglah seorang pengkhianat orang Melayu!

    BalasPadam
  2. Bukan setakat dia menantunya pun pelak juga gunting dalam lipatan suka pantat cina.

    BalasPadam

Sementara komen anda amat dialu-alukan, admin blog ini punya hak untuk tidak menyiarkan komen yang mengandungi perkataan yang tidak bersesuaian dengan budaya orang Timur. Terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...